Adjustments.jpg

Samen is leuker

Bij BONT werken we graag samen met iedereen die de wereld een beetje leuker wil maken!

BONT-FAN

BONT zoekt jou als fan! Door BONT-FAN te worden maak je vele unieke activiteiten, weekendjes weg en andere BONTe projecten mogelijk voor jongeren met een verstandelijke beperking bij Stichting BONT.

Wil jij ook een BONT-FAN zijn?! Je kan BONT-FAN worden door eenmalig, maandelijks of jaarlijks te doneren aan BONT. Als BONT-FAN ontvang je ieder kwartaal een FAN-bericht waarmee je op de hoogte blijft van alle projecten en u wordt twee keer per jaar uitgenodigd voor een special FAN-diner!

Door het formulier op de achterkant in te vullen, wordt je BONT-FAN en machtig je Stichting BONT om eenmalig, maandelijks of jaarlijks een bedrag van uw rekening af te schrijven. Het is tevens mogelijk om via een Tikkie een eenmalige donatie te doen.

Ik wil graag BONT-FAN worden en steun Stichting BONT met een eenmalige, maandelijkse of jaarlijkse bijdrage.

10-Stichting_Bevordering_van_Volkskracht_760.png

Ministerie-VWS-logo.png