Het BONTe team

Wie werken er allemaal voor én achter de schermen bij BONT?

Raad van Bestuur

Maak kennis met ons jonge en dynamische team in de Raad van Bestuur bij Stichting BONT, waar passie en vernieuwing hand in hand gaan! Gedreven door een frisse kijk op zaken en een ontembare energie, brengt dit team een moderne benadering naar de besluitvorming van onze organisatie. Samen smeden ze plannen, innoveren ze en streven ze ernaar Stichting BONT naar nieuwe hoogten te tillen!

Floor Brouwer

Eindbaas - Maak kennis met Floor Brouwer, onze gedreven eindbaas bij Stichting BONT! Als bevlogen oprichter brengt Floor elke dag met enthousiasme het schijnbaar onmogelijke tot stand. BONT is niet alleen werk, maar ook een geliefde hobby. Met vastberadenheid en passie leidt Floor ons team, waardoor Stichting BONT een broedplaats is voor vernieuwing en inclusiviteit. Ontdek hoe Floor's visie positieve veranderingen teweegbrengt in de wereld om ons heen.

Niels Schreuders

Pater Familias - Niels, onze Pater Familias in de BONT-familie, leidt de BONTe toko met ongeëvenaarde expertise en toewijding. Zijn leiderschap is de drijvende kracht achter de groei van onze stichting. Niels heeft een uniek talent voor het navigeren door uitdagingen en het brengen van nieuwe hoogten naar BONT.

Vita van der Giesen

Creatieve Duizendpoot - Ontmoet Vita van der Giesen, onze alleskunner en creatieve duizendpoot bij Stichting BONT! Vita is de drijvende kracht achter het soepel verlopen van alles binnen BONT. Waar anderen slechts kunnen zoeken, weet Vita te vinden. Haar veelzijdige creatieve en open talenten voegen een onmisbare dimensie toe aan BONT, waardoor Stichting BONT gedijt als een bruisend centrum van ontdekking en innovatie!

Ondersteuning achter de schermen

Maak kennis met de onmisbare ondersteuners, ware helden die zich doorgaans achter de schermen van BONT bevinden. Dit team van gepassioneerde professionals, met onder andere een pedagogisch gedragsconsulent, een administratief medewerker en een bestuurssecretaris, werkt samen in harmonie om de kern van BONT te versterken en te doen bloeien.

Demi Houthuijsen

Bestuurssecretaris

Sinds kort is Demi onze dynamische en gedreven bestuurssecretaris en aanmeldingencoördinator bij BONT na jaren op de vloer gestaan te hebben! Met haar frisse energie en organisatorisch talent speelt Demi een cruciale rol richting het beleid van onze stichting en ondersteunt de RvB en de administratief medewerker. Tevens als toegewijde aanmeldingen-coördinator zorgt ze ervoor dat iedereen die zich bij BONT voegt een warm welkom ontvangt!

Debby Verhagen

Pedagogisch Gedragsconsulent

Onze toegewijde pedagogisch gedragsconsulent bij Stichting BONT! Met een scherp oog voor pedagogisch beleid houdt Debby toezicht op de groepen en ondersteunt ze bij de ontwikkeling van een stimulerende omgeving binnen BONT. Haar expertise strekt zich ook uit naar het begeleiden van stagiairs, waar ze haar passie voor pedagogiek deelt en bijdraagt aan een inspirerende leerervaring.

Valerie Verwijs

Administratief medewerker

Valerie werkt achter de schermen bij BONT! Zij is de drijvende kracht achter een soepele en strak georganiseerde administratie binnen BONT. Met precisie en toewijding beheert ze de administratieve processen, waardoor BONT efficiënt kan functioneren. Valerie's deskundigheid en toewijding dragen bij aan het BONTe fundament.

COoRDINEREND GROEPSBEGELEIDERS

Ontmoet ons team aan stralende coördinerend groepsbegeleiders (CGB"‘ers) binnen Stichting BONT! Als onmisbare schakels in ons team, vervullen zij een sleutelrol in het oudercontact, stellen zij de zorgplannen op en staan ze letterlijk met beide benen op de vloer als begeleiders. Tevens zijn het de CGB’ers die hun passie kwijt kunnen in het organiseren en coördineren van een scala aan boeiende activiteiten voor alle BONTjongeren! Deze veelzijdige groep brengt niet alleen professionaliteit, maar ook een flinke dosis enthousiasme naar onze BONTe familie!

Begeleiders

Ontmoet de kloppende harten van Stichting BONT: onze toegewijde begeleiders. Zij vormen de ruggengraat van onze organisatie en leveren dag in dag uit echt werk voor al onze jongeren. Met een ongeëvenaarde passie zetten zij zich in om van elke dag een waardevolle en leerzame ervaring te maken. Als gidsen en mentors vormen zij de brug tussen dromen en realiteit, waarbij zij niet alleen ondersteuning bieden, maar ook een bron van inspiratie zijn.

Met momenteel zo’n 45 actieve begeleiders kan BONT 24 uur per dag, 7 dagen per week door knallen!

Wil jij ook onderdeel uitmaken van onze BONTe Familie? Neem een kijkje op onze vacaturepagina!