foto%27s+zonder+tekst6.jpg

Wil jij ook bij BONT?

Het kan ons niet BONT genoeg! Wil jij ook deelnemen als BONTjongere aan Stichting BONT?

AANMELD procedure nieuwe Jongere (cliënt)

Om bij BONT te kunnen deelnemen, moeten we elkaar leren kennen. Om dat zo goed mogelijk te doen, hebben we de aanmelding in stappen verdeeld.

• Vooraanmelding via formulier (zie onder).

• Kennismakingsgesprek waar we alle wensen en mogelijkheden van BONT samen bespreken.

• Proefdraaien bij BONT

• Evalueren en mogelijkheden bespreken

• Alle administratie in orde maken

• Als iedereen blij is en de papieren in orde zijn, kunnen we starten!

Mochten er nog vragen zijn of onduidelijkheden zijn, mail of bel gerust dan spreken we het samen door.

Stichting BONT hanteert op dit moment een wachttijd voordat we uw voor-aanmelding inhoudelijk bekijken. We nemen alle nieuwe aanmeldingen uiterlijk tijdens de meivakantie (april/mei 2024) in behandeling. Gedurende deze wachttijd bekijken we wel alle voor-aanmeldingen. Als we denken dat BONT geen geschikte match kan vinden, laten we dat direct weten. Hetzelfde geldt als we eerder al interessante mogelijkheden hebben.